Главная » Файлы » Укытучыга ярдәмгә | [ Добавить материал ] |
В категории материалов: 2 Показано материалов: 1-2 |
Сортировать по: Дата · Исеме · Рейтинг · Комментарияләр саны · Йөкләтү · Караган кешеләр саны
Дәрескә куелган максатлар: 1. Белем бирү максаты: “Табын янында” тексты белән танышу, күнегүләр системасы аша үзләштерү. 2.Фикерләү сәләтен үстерү максаты: сингапур укыту алымнарын, тәнкыйди фикерләү технологиясе алымнарын кулланып, укучыларның тыңлап, аңлап сөйләм күнекмәләрен, аралашу күнекмәләрен, логик фикерләү сәләтен, мөстәкыйльлекләрен, иҗади активлыкларын үстерүгә ярдәм итү, шулардан чыгып нәтиҗә ясый белүләренә ирешү; 3. Тәрбияви максат: Табын янында утыру кагыйдәләренә өйрәтү. |
Мастер класс Исәнмесез, хөрмәтле коллегалар, жюри әгъзалары! Минем үземнең чыгышымны күренекле мәгърифәтче һәм галим Г.Ибраһимов сүзләре белән башлыйсым килә: (Слайд 2.) “Күп белдерүгә караганда, әз белдереп, эзләнү орлыгын салу һәм эзләү юлларын табарга өйрәтү – мөгаллим бирә ала торган хезмәтләрнең иң зурысы”. Бүгенге көндә дә заманча технологияләрнең асылын Г.Ибраһимовның шушы фикере тулысынча тәшкил итә. Чөнки заманча технологияләр кулланып эшләү – ул укучыда өйрәнә торган фәнгә кызыксыну уяту, аның танып белү активлыгын үстерү һәм укучының иҗади мөмкинлекләрен камилләштереп, белемнәрен тирәнәйтү.
Укытучыга ярдәмгә |
Караган кешеләр саны: 1255 |
Йөкләтү: 118 |
Өстәде: Йолдыз |
Көн: 15.09.2015
| Комментарияләр (0)
|