Главная » Файлы » Укытучыга ярдәмгә [ Добавить материал ]

В категории материалов: 2
Показано материалов: 1-2
Страницы:

Сортировать по: Дата · Исеме · Рейтинг · Комментарияләр саны · Йөкләтү · Караган кешеләр саны

Дәрескә куелган максатлар:

1. Белем бирү максаты: “Табын янында” тексты белән танышу, күнегүләр системасы аша үзләштерү.

2.Фикерләү сәләтен үстерү максаты: сингапур укыту алымнарын, тәнкыйди фикерләү технологиясе алымнарын кулланып, укучыларның тыңлап, аңлап сөйләм күнекмәләрен, аралашу күнекмәләрен, логик фикерләү сәләтен, мөстәкыйльлекләрен, иҗади активлыкларын үстерүгә ярдәм итү, шулардан чыгып нәтиҗә ясый белүләренә ирешү;

3. Тәрбияви максат: Табын янында утыру кагыйдәләренә өйрәтү.

Укытучыга ярдәмгә | Караган кешеләр саны: 1465 | Йөкләтү: 189 | Өстәде: Йолдыз | Көн: 15.09.2015 | Комментарияләр (0)


Мастер класс

     Исәнмесез, хөрмәтле коллегалар, жюри әгъзалары!

        Минем үземнең чыгышымны күренекле мәгърифәтче һәм галим Г.Ибраһимов сүзләре белән башлыйсым килә:

 (Слайд 2.)   “Күп белдерүгә караганда, әз белдереп, эзләнү орлыгын салу һәм эзләү юлларын табарга өйрәтү – мөгаллим бирә ала торган хезмәтләрнең иң зурысы”.     

       Бүгенге көндә дә заманча технологияләрнең асылын Г.Ибраһимовның шушы фикере тулысынча тәшкил итә. Чөнки заманча технологияләр кулланып эшләү – ул укучыда өйрәнә торган фәнгә кызыксыну уяту, аның танып белү активлыгын үстерү һәм укучының иҗади мөмкинлекләрен камилләштереп, белемнәрен тирәнәйтү. 

Укытучыга ярдәмгә | Караган кешеләр саны: 441 | Йөкләтү: 48 | Өстәде: Йолдыз | Көн: 15.09.2015 | Комментарияләр (0)